HAKKIMIZDA ETKİNLİKLER ÜYELİK BASIN ODASI BİLGİ BANKASI KAYNAKLAR KARİYER İLETİŞİM

CarrefourSA Genel Müdürü Mehmet T. Nane, KİD üyeleri ile buluştu

CarrefourSA Genel Müdürü Mehmet T. Nane, “KİD; Liderlerle Buluşmalar” serisi çercevesinde, 8 Mayıs günü Sabancı Holding’teki öğlen yemeğinde KİD üyeleri ile biraraya geldi. Toplantı geleneksel olarak, KİD Yönetim Kurulu Başkanı Bengi Vargül’ün derneğin kuruluş amacı ve çalışmaları hakkında bilgi aktarması ile başladı.

CarrefourSA’nın yenilenen marka algasından bahseden Mehmet Nane, market zinciri olarak tedarikçiden müşteriye uzanan çalışmaların temelinde iletişimin önemini vurgularken “Biz, Halkla İlişkileri şirketin yüzü olarak görüyoruz. Bu noktada da çizilen imajın tutarlı olması gerekir. Şirketi bir kök olarak düşünürsek, bu kökü her yönden beslemek önemli. CarrefourSA, müşteriye çok yakın bir marka. Dolayısıyla yapılan iletişimin net, müşterinin kolayca algılayacağı ve anlayacağı şekilde olmalı. Hatalardan ise ders alarak, onları tekrarlamamak gerekir. CarrefourSA olarak ‘glokalleşmeye’ önem verdik. Yani perakendeci olarak global know how’ımız ile Türkiye’nin değerlerini, eşit dengede markamızda buluşturduk” diye konuştu.

İletişimin yapıcı ve destekleyici olması gerektiğini hatırlatan Mehmet Nane, “İletişim, topluma değer katarak, var olan değerlerin üzerine koyarak yapılmalıdır. Böylece gelecekteki nesile pozitif bir imaj ve yaratılan değer net olarak yansıtılmalıdır” dedi.

Sosyal medyanın hayatımıza ve yeni neslin profesyonel yaşama girmesiyle birtakım yeniliklerin beraberinde geldiğine değinen Mehmet Nane, gençliği anlamanın ve samimi olmanın önemini vurgularken Teknosa’daki bir çalışmasından örnek verdi; “Öğrencilerle biraraya gelerek ‘Teknoloji perakendesinden ne bekliyorsunuz?’ diye sorduk. Onların fikirlerini dinleyerek çözümler geliştirdik.”

Sohbet ortamında gerçekleşen toplantıda Mehmet Nane, Kurumsal İletişim profesyonellerinin sorularını da yanıtladı.
 

SOSYAL MEDYADA PAYLAŞ