HAKKIMIZDA ETKİNLİKLER ÜYELİK BASIN ODASI BİLGİ BANKASI KAYNAKLAR KARİYER İLETİŞİM

3. Kurumsal İletişim Sertifika Programı Tamamlandı

Kurumsal İletişimciler Derneği’nin (KİD), yeni mezun ve genç iletişim profesyonellerini sektörün önde gelen isimleriyle buluşturduğu sertifika programının üçüncüsü tamamladı. 3 Şubat – 24 Mart 2015 tarihleri arasında Campaign Academy’de gerçekleşen programa, 30 kişikatıldı. Böylece bugüne kadar 70 kişi sertifika programını başarıyla tamamlamış oldu.
Kurulduğundan bugüne, pek çok üniversitede Kurumsal İletişim başlığı altında dersler veren KİD, Kurumsal İletişim alanında görev alan iletişim profesyonelleri ve mesleğe adım atmak isteyen gençlerin kendilerini geliştirmelerine katkıda bulunmayı amaçlıyor.
Sertifika programı kapsamında, Türkiye’nin önde gelen şirketlerinin dernek üyesi kurumsal iletişim yöneticileri, mesleğe dair bilinmesi gereken temel konu başlıklarını örnek vakalar ve deneyimler eşliğinde paylaştı.
Kurumsal İletişimciler Derneği Başkanı ve TAV Havalimanları Kurumsal İletişim Direktörü Bengi Vargül, “Meslek standartlarını yükseltmek ve geleceğin kurumsal iletişimcilerini daha donanımlı hale getirmek üzere hayata geçirdiğimiz ve bugüne kadar üç kez düzenlemiş olduğumuz sertifika programı ilgiyle karşılanıyor. Programın gerek içeriğinin gerekse sunuş biçimini, aldığımız geri bildirimlere göre geliştirerek sürdürüyoruz. Şimdiye kadar 74 kişi sertifika sahibi oldu. Katılımcılar, yedi hafta boyunca Türkiye’nin önde gelen kurumlarının üst düzey iletişim yöneticilerinin teorik birikimlerini ve deneyimlerini dinleme olanağı buluyor. Türkiye’nin kurumsallaşma düzeyi en yüksek şirketlerinin yaşanmış hikayelerini dinleme fırsatına sahip oluyorlar. Bundan sonraki süreçte de gelen talepler doğrultusunda sertifika programımızı sürdürmeyi hedefliyoruz” dedi.
Program Kurumsal İletişime Giriş, Araştırma ve Ölçümleme, Etkinlik Yönetimi, Finansal İletişim, İç İletişim, Konu Yönetimi, Kriz İletişimi, Kültür&Sanat İletişimi, Lider İletişimi, Medya İletişimi, Sosyal Medya İletişimi, Sosyal Sorumluluk ve Sürdürebilirlilik İletişimi ve Spor İletişimi olmak üzere 13 dersten oluşuyor.
Sertifika Programına katılanların görüşleri ise şu yönde oldu;
Tolga Sobacı / 3M
Stratejik Planlama ve Kurumsal İlişkiler Direktörü
"KİD in organize etmiş olduğu program sayesinde, birçok farklı sektörden alanında uzman iletişim profesyonellerinin bilgi birikimleri ve tecrübelerinden faydalanma imkanı bulduk. Bu programın hem hali hazırda iletişim alanında çalışan profesyoneller, hem de bu alana yönelmek isteyen kişilere anlamlı katkılar sağlayabileceği kanaatindeyim. Ayrıca Campaign Türkiye'nin sağlamış olduğu fiziksel ortam da, bizim gibi plaza ortamlarında çalışan kişilere dışarıda ne kadar farklı, renkli ve kişiye kendini evinde hissettirebilen çalışma ortamlarının yaratılabileceğini de göstermiş oldu. Hem KİD'e hem de Campaign Türkiye'ye çok teşekkür ederim".

Emrah Doğan / Şekerbank
Reklam ve Medya Planlama Müdürlüğü Yönetmen Yardımcısı
KİD ve Campaign’nin ortaklaşa gerçekleştirdiği Kurumsal İletişim Sertifika Programı’nın meslek hayatım için çok yararlı olduğunu düşünüyorum. Kurumsal İletişim sektörünün önde gelen profesyonellerinden teorik bilgileri öğrenirken, meslek hayatlarında yaşadıkları deneyimleri dinlemek gerçekten çok keyifli ve aydınlatıcı oldu.

Hilal Karaçoban / Istanbul Üniversitesi
İletişim Fakültesi Halkla ilişkiler ve Tanıtım 4. sınıf öğrencisi
Mezun olmama sadece birkaç ay kala KİD'in Kurumsal İletişim Sertifika Programı sayesinde teorik bilgilerime yeni bilgiler ekleyerek, uygulamada nasıl işlediğini görme fırsatı yakaladım. Diğer bir anlamda bana, staj yapmadan birçok firmada staj yapmışçasına bir deneyim yaşattı. Bizimle tecrübelerini paylaşan herkese teşekkür ederim.

SOSYAL MEDYADA PAYLAŞ