HAKKIMIZDA ETKİNLİKLER ÜYELİK BASIN ODASI BİLGİ BANKASI KAYNAKLAR KARİYER İLETİŞİM

KİD, Sürdürülebilir Markalar Konferansı’nda

28-30 Haziran 2014 tarihleri arasında Swissotel’de gerçekleştirilen Sürdürülebilir Markalar Konferansı’nda derneğimizi, Yönetim Kurulu Başkanımız Bengi Vargül konferansın ikinci gününde düzenlenen panelde temsil etti.

Sürdürülebilirlik Akademisi Yönetim Kurulu Üyesi Semra Sevinç’in moderatörlüğünde düzenlenen ‘Kurumsal İletişim’de Yeni Ses, Ton ve Karakter’ başlıklı panelde yer alan Vargül, günümüzde giderek önem kazanan, ancak sıklıkla kavram karmaşası da yaratan ‘sürdürülebilirlik iletişimi’ ve ‘iletişimin sürdürlebilirliği’ kavramlarını, TÜHİD Genel Sekreteri ve Effect Halkla İlişkiler Ajans Başkanı Gonca Karakaş ve Ünite İletişim Yaratıcı Strateji Başkanı Ercüment Şener ile birlikte masaya yatırdılar.

Bengi Vargül panelde küreselleşme ile sınırların kalktığını ve küresel ekonomiye entegrasyonun, şirketlerin iş süreçlerini karmaşıklaştırdığını belirtti. Bu karmaşık yapıların yönetiminde kurumsal iletişimin önem kazandığını belirten KİD Başkanı, stratejik iletişim planlamasını iş süreçlerine entegre eden şirketlerin rekabette avantaj yakaladığını ve faaliyetlerini sürdürülebilir kılmak konusunda öne geçtiğini söyledi. Vargül, popüler değil tercih edilen marka olmanın öneminin altını çizdi.

Sürdürülebilir Markalar Konferansı, 3 gün boyunca, çok sayıda sunum, oturum ve panelde sürdürülebilirlik kavramını marka statejisi ve iletişimi, tedarik zinciri, perakende, tasarım ve inovasyon gibi çeşitli yönlerden tartışmaya açan, bilgi ve ilham veren bir etkinlik olarak düzenlenmiştir.

SOSYAL MEDYADA PAYLAŞ