HAKKIMIZDA ETKİNLİKLER ÜYELİK BASIN ODASI BİLGİ BANKASI KAYNAKLAR KARİYER İLETİŞİM

Necati Özkan ile Yeni Nesil Siyasetin İletişim Kodları

İstanbul Büyükşehir Belediyesi seçimlerinde Başkan Ekrem İmamoğlu'na zafer kazandıran kampanyanın direktörü siyasal iletişimci Necati Özkan konuğumuzdu.

Özkan, ‘Kahramanın Yolculuğu’ adını verdiği kampanyanın hikayesini ve yeni nesil iletişimin kodlarını anlattı.

İşte bazı başlıklar: - Kampanyada en önemli faktör stratejidir. İnsanların ikna edilmesi ancak strateji ile mümkün olur. Ve stratejiyi yaparken veriyi doğru anlamak gerekir.
.
- İçerik herşeydir, rakibin taklit edemeyeceği içerik üretmek önemlidir. İçeriklerin manifesto olması gerekir.
.
- Sihir, ürünün kendisindedir.
.
- İki hedefe birden nişan alınması gerekir: Kalpler ve akıllar.
.
- Kampanyada baskın mecraya hakim olan markalar başarılı olur.
.
- Stratejide büyük ve önemli değişiklik yapılmaz sadece küçük değişiklik yapılır. Ev ödevi baştan düzgün çalışılır ve strateji doğru kurgulanır.
.
- Kampanyanızda ne söylediğinizden çok kime söylediğiniz daha önemlidir.

 

 

SOSYAL MEDYADA PAYLAŞ